Tak jsme s Kuldou vyrazili na 3 dny do Jizerek. Domluvili jsme se na tom, že to vemem odzadu. Jdeme zadem na Špičák a na Korunní dáváme Levou spáru. Přecházíme na vrchol Špičáku a kocháme se panoramatama. Scházíme k Důlní a jdeme N.C. Slez po stromě byl hnus. Slézáme srázem k cestě a zjistíme, že tam jsou 2 masívní skaliska, na jizerky opravdu veliké. Dostáváme se k Temné věži a zdoláváme N.C. za obdivu kolemjdoucích dělající fotky a my získáváme horezdar. Kuldův plán na Tiché kroky s TR si rozmyslel a tak jdeme dál. Stržová věžička vypadala odpudivě, ale Kulda dává JV spáru, já ani prd. Unaveni se doplížíme ke Kozovi a platíme poloviční vstupné na kapelu. Z Kuldovývo 1 píva jich bylo tak 5-7, výborná atmoška. Poté v noci dorážíme pod Zvon a pod převisem zaleháváme. I když prší, jsme suší a tak vstáváme pozdě, posnídáme čočkovku, čaj a výborný svařený kafe. Počkáme na mírné uschnutí skály a jde se na dvojspáru. Kulda to vzdává, já taky a doráží německá dvojka, kučina a dívčina. Opět se pokoušíme, ale strach je ohromný. Ukecám Kuldu a tak za dohledu dívčiny mu vzroste kuráž a dává. Navrhuju němčourovi, že vezmu jeho lano a může jít na druhým. Odmítá, ale zadní dvířka si nechává otevřené. Dlouho přešlapuje a pak o lano poprosí a už je nahoře. Dívčina váhá u klíčového kroku, ale dává. Zapisujem se jako jeden tým a Kulda nabízí, že se mohou přidat. Jdeme k Sedlu na Předskalí Homole cukru na plotnovou Skal a stepí divočinou, ale je mokro, tak zdrháme za Žabího koně a Žábu. Navádíme naše němce na údolku na Žabího koně a pak na Žábu na Cestu pro lidi. Lezem s Kuldou jako druhá dvojka a já dolézám za deště. Kulda je navádí na V. spáru a my dolézáme Údolkou. Holčina vzdává spáru, Kulda si tam slaňuje pro frienda, balíme a zdrháme na Viniční, kde Kulda ukazuje plotnu a její cesty. Počasí stálo za prd, takže Koza, dětská porce smažáku, píva, kávy turecké a pokec s němčourama. Oni zdrhají a my tak o hoďku později taky.